دوره 5، شماره 55، بهمن 1402، صفحات 13 - 25
نویسندگان : حجت عباسی * و مرضیه سیوندیان

چکیده :
در این مقاله تکنیک هایی را بررسی کردیم که بر ترندهای دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک سال 2018 تاثیر مستقیم گذاشته و می توانسته تعیین کننده میزان فروش و برندینگ و جذب بیشتر مشتری شود. در سال های اخیر با رشد و نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات شاهد آن هستیم که تجارت الکترونیک نیز با پیشرفت های شگرفی در زمینه جذب مشتری روبرو بوده است تا به آنجا که با رشد شبکه های اجتماعی و ارتباطات جمعی, متولیان بر آن شده اند تا از طریق این شبکه ها به جذب بیشتر مشتریان و میزان فروش و ثبت هر چه بهتر برندینگ خود اقدام نمایند. در این راستا, با توجه به رشد سریع تکنولوژی ها در این عرصه خواستار آن شدیم که با توجه به مقاله هایی که به پیش بینی پیشرفت ترندهای مهم بازاریابی در سال های 2018 و 2019 صورت گرفته, مقایسه ایی بس کوچک از نظر پیشرفت در این سال ها بپردازیم. بر همین اساس به توضیحات مقدماتی درمورد ترند و مگا ترند پرداخته و سپس تکنیک هایی که در پیشرفت ترندهای 2018 موثر و مورد پیش بینی قرار گرفتند را بررسی می کنیم و همچنین ترندهای برتر این سال را بازگو می کنیم و در آخر نیز پیش بینی مختصری از پیشرفت ترندها در سال 2019 خواهیم داشت. آنچه در این مقاله می خوانید: مهمترین ترند و نوآوری در سراسر زندگی روزمره مشتری، برای آگاهی از استراتژی تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۸ با استفاده از ساختار برنامه ریزیRace است. دانستن تکنیک های کلیدی برای بهبود نرخ تبدیل افراد برای هر استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک حیاتی است. ما نگاهی به بزرگترین روندهای بازاریابی تجارت الکترونیک خواهیم داشت تا به طور جدی در مورد اتخاذ روند مناسب در سال ۲۰۱۸ برای حرکت رو به جلو نسبت به رقبا مورد تفکر واقع شود.

کلمات کلیدی :
تجارت الکترونیک, ترند های تجارت الکترونیک, بازاریابی, شبکه های اجتماعی


مشاهده مقاله
143
دانلود
0
تاریخ دریافت
۱۶ مرداد ۱۴۰۲
تاریخ ریوایز
۱۵ مهر ۱۴۰۲
تاریخ پذیرش
۲۷ بهمن ۱۴۰۲