
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره73
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات809,493
بررسی تاثیر سهولت، لذت و امنیت ادارکی از خرید بر استفاده از NFC تلفن همراه در پرداختها در تجارت الکترونیک (مورد مطالعه : پرداختهای بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه ملت)
دوره 5، شماره 49، مرداد 1402، صفحات 15 - 26
1- دانشجوی کارشناشی ارشد، مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور استان تهران مرکز ری
2- استادیار مدیریت بازرگانی ، دانشگاه شهید بهشتی
چکیده :
هدف: بررسی تاثیر ، سهولت ،لذت و امنیت ادارکی از خرید بر استفاده از NFC تلفن همراه در پرداختها در تجارت الکترونیک. روش تحقیق: این مطالعه ازنظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی-پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعهآماری بیمه شدگان عمر و سرمایه مرتبط با کد نمایندگی 4201 در تهران با تعداد جامعه 550که حجم نمونه 226نفری از بین آنها انتخاب و با پرسشنامه استاندارد که روائی و پایایی آن تائید شده مورد سنجش قرار گرفته است. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها جمعیت شناختی و استخراج شاخص های مرکزی از امار توصیفی و نرمافزار24 SPSS و برای برای تجزیه و تحلیل امار استنباطی از مدل معادلات ساختاری و از نرمافزار PLS2 Smart استفاده شده است. یافته ها: یافتههای تحقیق حاکی از تاثیر قوی متغیرهای امنیت درک شده، سهولت درک شده و لذت درک شده از خرید بر استفاده از NFCتلفن همراه در پرداختها دارد. نتایج: عوامل امنیت درک شده، سهولت درک شده ،لذت درک شده از خرید بر استفاده از NFC تلفن همراه در پرداختها در تجارت الکترونیک تاثیر قابل ملاحظه دارد.
- 414
- 24
- 1401/12/27
- 1402/03/14
- 1402/05/25