
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره73
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات809,633
تحلیل روندهای جدید در هنر گرافیک و تاثیر آن بر صنعت تبلیغات دیجیتال
دوره 6، شماره 65، آذر 1403، صفحات 117 - 128
1- کارشناسی ارشد ارتباط تصویری((گرافیک)) دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد
چکیده :
تحلیل روندهای جدید در هنر گرافیک نشاندهنده تغییرات گستردهای است که با پیشرفت فناوری و تحول نیازهای مخاطبان به وجود آمدهاند. از ظهور طراحیهای سهبعدی و موشنگرافیک گرفته تا استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوای بصری، این روندها به بازتعریف مرزهای خلاقیت پرداختهاند. این تغییرات نه تنها بر زیباییشناسی طراحیهای گرافیکی تأثیر گذاشته، بلکه صنعت تبلیغات دیجیتال را نیز متحول کردهاند. لذا مقاله حاضر که از نوع مروری، کتابخانه ای است با مطالعه کتاب ها، مقاله ها و پایان نامه ها و... پیشین به هدف تحلیل روندهای جدید در هنر گرافیک و تاثیر آن بر صنعت تبلیغات دیجیتال میپردازد. نتایج حاصله از این پژوهش بدین شرح است که استفاده از تصاویر تعاملی، گرافیکهای شخصیسازیشده و محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده، تجربهای پویا و جذابتر برای کاربران ایجاد کرده و به برندها امکان داده تا ارتباط عمیقتری با مخاطبان خود برقرار کنند. این روندها نشاندهنده همافزایی میان نوآوریهای هنری و فناوریهای دیجیتال در شکلدهی آینده تبلیغات هستند.
کلمات کلیدی :
- 184
- 29
- 1403/07/30
- 1403/08/12
- 1403/09/28