
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره72
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات808,148
بررسی تاثیر سبک تفکر معلمان در اثربخشی روش آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان دشتی
دوره 3، شماره 23، خرداد 1400، صفحات 138 - 148
1- کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات و آموزگار پایه دوم دبستان شهید چمران
چکیده :
تحقیق حاضر با هدف بررسي تاثیر سبک تفکر معلمان در اثربخشي روش آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان دشتی انجام شد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و براساس هدف، تحقیقی کاربردی است. جامعه در اين پژوهش شامل کليه معلمان ابتدايي شهرستان دشتی در سال تحصيلي 1400-1399 می باشد که برابر با 419 نفر بود. روش نمونه گيري در اين پژوهش تصادفي ساده است. براساس فرمول کوکران و به روش نمونه گيري تصادفي ساده تعداد 200 نفر انتخاب شدند. در پژوهش حاضر، بسته به اهداف و سؤالات پژوهش، از روش هاي مختلفي براي تجزيه و تحليل داده ها استفاده شد. به طور كلي در سطح آمار توصيفي از شاخص هايي همچون جداول توزيع فراواني، ميانگين و انحراف استاندارد، و در سطح آمار استنباطي از آزمون همبستگی استفاده شد. نتایج نشان داد که سبک تفکر معلمان در اثربخشی روش آموزشی در مدارس مقطع ابتدایی شهرستان دشتی تاثیر معناداری دارد.
کلمات کلیدی :
- 464
- 28
- 1399/10/27
- 1400/01/17
- 1400/03/12