
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره72
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات808,237
تاثیر روش یاددهی- یادگیری ترکیبی(الکترونیکی و سنتی ) بر یادگیری، انگیزش و علاقه تحصیلی دانشجویان
دوره 6، شماره 59، خرداد 1403، صفحات 9 - 29
1- عضو هيأت علمي دانشگاه پیام نور، استادیار، گروه علوم تربیتی
2- دانشجوی کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش دانشگاه پیام نور
چکیده :
در این تحقیق سعی می شود به بررسی تاثیر روش یاددهی- یادگیری ترکیبی(الکترونیکی و سنتی ) بر یادگیری، انگیزش و علاقه تحصیلی دانشجویان پرداخته شود ، یادگیری ترکیبی با داشتن مزیتهای هر دو رویکرد آموزش (سنتی و الکترونیکی) یک رویکرد موثر برای افزایش اثربخشی یادگیری، سهولت دسترسی به مواد آموزشی و افزایش اثربخشی هزینهها باشد. همچنین به دلیل ارایه فرصتهای مختلف بهمنظور یادگیری، موجب آن میشود که در کنار افزایش جذابیت آموزش، به تفاوتهای فردی فراگیران نیز بهطور مناسبی توجه شود، زیرا همه افراد به یک شیوه یاد نمیگیرند و به همین دلیل استفاده از روشهای مختلف برای آموزش ضروری بهنظر میرسد. لذا در این تحقیق سعی براین شد که با روش اسنادی و تحلیلی به بررسی نقش روش یاددهی - یادگیری ترکیبی بر میزان انگیزش، علاقه تحصیلی ویادگیری ترکیبی پرداخته شود، به طورکلی می توان اشاره کرد که روش یاددهی – یادگیری ترکیبی می تواند نقش موثری بر یادگیری ، انگیزش و علاقه تحصیلی مطلوب در دانشجویان ایجاد نماید.
کلمات کلیدی :
- 260
- 26
- 1402/10/13
- 1403/02/14
- 1403/03/29