
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره73
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات809,548
بررسی تأثیر عکس العمل رفتاری و بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و حل مسئله ریاضی دانش آموزان
دوره 5، شماره 49، مرداد 1402، صفحات 172 - 187
1- کارشناسی ارشد فیزیک، دانشگاه صنعتی اصفهان
2- کارشناسی آموزش ابتدایی
3- دانشجوی کارشناسی ارشد گرافیک علوم تربیتی، دانشگاه آزاد
4- کارشناسی آموزش ریاضی
چکیده :
خودکارآمدی به باور دانش آموزان درباره توانایی های خود برای فهمیدن یا انجام دادن تکالیف درسی دلالت دارد و به عنوان یک عامل انگیزشی فعال کننده، نیرو دهنده، نگهدارنده و هدایت کننده رفتار به سوی هدف تعریف شده است. این تحقیق با هدف بررسی تأثیر عکس العمل رفتاری و بازخورد نوشتاری معلم بر خودکارآمدی و حل مسئله ریاضی دانش آموزان و به روش توصیفی – تحلیلی انجام شده است. یافته ها نشان می دهد ارائه بازخورد نوشتاري توسط معلم، مي تواند عملكرد يادگيرندگان را در حوزه هاي خودكارآمدي و حل مسائل دروس ارتقا دهد.
کلمات کلیدی :
- 580
- 24
- 1402/04/13
- 1402/04/28
- 1402/05/31