ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

binder-right6

binder-right5

img6.jpg

binder-left1

 

 

 

علوم و تحقیقات

بازاریابی تطبیقی، راهکار مدیریت بحران ( با رویکرد صنعت برق و اتوماسیون)
دوره 7، شماره 72، تیر 1404، صفحات 55 - 67
نویسندگان : جواد خاکسار* 1، سیده الهه حسینی 2
1- مهندسی برق – قدرت و کارشناسی ارشد مديريت اجرايي، دانشگاه پیام نور مرکز گرمسار، سمنان، ایران
2- كارشناسی ارشد ریاضی محض
چکیده :
با توجه به تحقق بیش از پیش دهکده جهانی و نفوذ بی امان پدیده هایی از قبیل بحران در صنایع متعدد در سرتاسر کره خاکی ضرورت آگاهی از شرایط و عوامل موثر بر مشتریان و بازار های هدف جهت انطباق هرچه سریعتر کلیه سطوح خرد و کلان اعم از نیروهای صفی و ستادی و مدیران عمومی و وظیفه ای سازمان را دو چندان نموده است. از سوی دیگر با توجه به رواج رویکرد مدیریت فنی در مدیریت عالی در سازمان ها و بنگاه های اقتصادی کشور و مشاهده عدم آگاهی و شناخت عوامل موثر بر نظام بازار و انتظارات واقعی مشتریان، در این مقاله نویسندگان در مسیر بهینه سازی فرآیند شناخت عملیاتی با بیان ابعاد کاربردی و تشریح چگونگی نقش آفرینی ابعاد 9 گانه مارکتینگ ؛ پیشنهادات اجرایی در خصوص نحوه پیاده سازی هر یک از ابعاد مذکور با رویکرد تطبیقی به منظورآمادگی پیشگیرانه ، اعمال تغییرات انطباقی و ارائه خدمات و کالاهای رقابتی و نوآورانه را ارائه می دهند.