ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

binder-right6

binder-right5

img6.jpg

binder-left1

 

 

 

علوم و تحقیقات

تاثیر ارزشیابی توصیفی بر خلاقیت دانش آموزان ابتدایی
دوره 2، شماره 15، مهر 99، صفحات 21 - 11
نویسندگان : صابر شفیعی* 1، مسعود ناصری 2

1آموزگار ابتدایی استان ایلام

2آموزگار ابتدایی استان ایلام

چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری- کتابخانه است که با توجه به نظرات اندیشمندان این عرصه به رشته تحریر در آمده است. هدف از نگارش این مقاله بررسی تاثیر ارزشیابی توصیفی بر خلاقیت دانش آموزان ابتدایی است، همچنین افزایش افق دید مربیان را نیز مورد نشان قرار می دهد. نتیجه این مقاله نشان می دهد که ارزشیابی توصیفی که معلم به عمل می آورد در خلاقیت دانش آموزان تاثیر مثبت دارد.
کلمات کلیدی :
ارزشیابی توصیفی، خلاقیت، دانش آموزان، ابتدایی