
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره72
-
تعداد مقالات826
-
تعداد نویسندگان1,374
-
مقالات پذیرش شده601
-
مقالات رد شده225
-
درصد پذیرش72.76%
-
درصد عدم پذیرش27.24%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران92
-
تعداد مشاهده مقالات798,042
تغییر فضاهای آموزشی برای کودکان دبستانی با نیازهای ویژه
دوره 7، شماره 71، خرداد 1404، صفحات 35 - 52
1- آموزگار مدارس ابتدایی
چکیده :
هدف این مقاله توسعه یک سیستم آموزش الکترونیکی اولیه و جمعآوری بازخورد از معلمان در مورد نمونه اولیه توسعهیافته برای نشان دادن اثربخشی آن است. این مطالعه از یک تکرار چهار مرحله ای استفاده می کند. فرآیند توسعه و تجزیه و تحلیل نمونه اولیه سیستم آموزش الکترونیکی: درک مشکل، طراحی سیستم، توسعه سیستم، و جمع آوری بازخورد کاربر. معلم هفده که آموزش به کودکان ناتوان جسمی در پنج مدرسه در تهران در راه اندازی رویه های عملیاتی، کار بر روی توسعه مدرسه، و شرکت در جلسات بازخورد کاربران در بین مدارس متفاوت بود. نتایج نشان می دهد که این نمونه اولیه به طور قابل توجهی به معلمان کودکان با نیازهای ویژه کمک می کند. توصیه می شود که نهاد مجاز برای اجرای این سیستم آموزش الکترونیکی، سیاستی را برای همه مدارس کودکان با نیازهای ویژه، به ویژه مدارسی که از دانش آموزان معلول جسمی حمایت می کنند، در نظر بگیرد.
کلمات کلیدی :
- 50
- 29
- 1403/12/08
- 1404/02/09
- 1404/03/28