
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره73
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات809,792
بررسی بازی های رایانه ای و نقش آن در آموزش دانش آموزان
دوره 5، شماره 45، فروردین 1402، صفحات 77 - 89
1- کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار دانشگاه تربیت مدرس تهران
2- کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد واحد شهرکرد
چکیده :
امروزه آموزش، یادگیری و چگونگی تسهیل یادگیری از مهم ترین نکات کلیدی در ارتقا سطح کشور می باشد. یکی از روش های یادگیری و آموزش استفاده از بازی های رایانه ای می باشد. بازی های رایانه ای به عنوان یک رسانه مدرن در تمام جهان گسترده است. هدف از مقاله حاضر هم بررسی بازی های رایانه ای و نقش آن در آموزش دانش آموزان می باشد. روش این پژوهش کیفی-مروری و برای گردآوری اطلاعات آن به منابع، کتب، مقالات و دیگر منابع مکتوب معتبر در این زمینه مراجعه شده است که پس از بررسی دقیق منابع مرتبط به یافته های منسجمی دست یافتیم. از آنجایی که نقش بازی های رایانه ای را در زندگی نمیتوان انکار کرد و از طرفی به دلیل جذابیتی که این بازی ها دارد می توان از این بازی ها در جهت آموزش و یادگیری استفاده کرد و از بازی هایی که غیر مجاز هستند از انتشار آن در کشور جلوگیری کرد.
کلمات کلیدی :
- 459
- 24
- 1401/10/06
- 1401/11/17
- 1402/01/28