
-
تعداد دوره ها7
-
تعداد شماره73
-
تعداد مقالات1,433
-
تعداد نویسندگان3,204
-
مقالات پذیرش شده605
-
مقالات رد شده828
-
درصد پذیرش42.22%
-
درصد عدم پذیرش57.78%
-
زمان پذیرش (روز)60
-
پایگاههای نمایه شده42
-
تعداد داوران93
-
تعداد مشاهده مقالات809,557
سنتز پژوهی آموزش مهارت های حل مساله به کودکان
دوره 6، شماره 65، آذر 1403، صفحات 66 - 77
1- دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی.گروه علوم تربیتی.واحد ارومیه.دانشگاه آزاد اسلامی.ارومیه.ایران
2- دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی.گروه علوم تربیتی.واحد ارومیه.دانشگاه آزاد اسلامی.ارومیه.ایران
3- دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی.گروه علوم تربیتی.واحد ارومیه.دانشگاه آزاد اسلامی.ارومیه.ایران
چکیده :
سنتز پژوهی حاصل با هدف بررسی روشهای آموزش آموزش مهارت های حل مساله به کودکان نگارش شده است. پژوهش حاضر از نظر هدف و ماهیت کاربردی و از نظر راهبرد و نحوۀ گردآوری داده ها از نوع تحقیقات کیفی است که با روش پژوهش کتابخانه ای، از نوع مطالعات ثانوی و سنتز پژوهی است. با توجه به تعدد دانش آموزان در مدارس و چالش های آموزش و مدیریت دانش آموزان این پژوهش انجام گرفته است. جامعۀ این پژوهش مقالات منتشرشده در منابع اطلاعاتی، مجلات و نشریات معتبر داخلی، مانند ,Noormags , CIVILIKA SID, وهمچنین بانک های اطلاعاتی معتبر خارجی، مانند , ELSEVIER, Springer, Scopus, sciencedirect, ProQuest, Scholary Journal می باشد که 306 مقاله در مرحله اول مورد مطالعه قرار گرفت و مقالاتی که با سؤال و هدف پژوهش، عنوان پژوهش، چکیده، محتوا و روش پژوهش تناسبی نداشتند در چند مرحله حذف شدند. دست آخر 30 مقاله مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.
کلمات کلیدی :
- 194
- 27
- 1403/06/17
- 1403/07/15
- 1403/09/12