ثبت نام
ورود به صفحه کاربری
صفر تا صد چاپ کتاب شما

binder-right6

binder-right5

img6.jpg

binder-left1

 

 

 

علوم و تحقیقات

بررسی تاثیر رویکرد ساختارگرایانه بر خودآگاهی دانش آموزان
دوره 2، شماره 19، بهمن 99، صفحات 25 - 14
نویسندگان : زهرا قیصربیگی* 1، شکوفه زرگوش 2، مریم بیوک 3، کوثر شیخی 4

1آموزگار ابتدایی استان ایلام ، شهرستان سیروان

2کارشناسی آموزگار ابتدایی استان ایلام، شهرستان بدره

3دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

4دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان

چکیده :
مقاله حاضر از نوع مروری – کتابخانه ای است که با توجه به نظرات اندیشمندان به رشته تحریر در آمده است. هدف از نگارش این مقاله بررسی تاثیر رویکردساختارگرایانه بر خودآگاهی دانش آموزان است. نتیجه نشان می دهد که رویکرد ساختارگرایانه بر روی خودآگاهی دانش آموزان تاثیر مستقیم و مثبتی دارد. مهارت خودآگاهی را در حقيقت می توان به مثابه آينه تمام نمايی دانست كه برخلاف آينه هاي معمولی، كه فقط يک بعد و لايه از وجود ما را به ما نشان می دهند، همه يا عمده لايه ها و ابعاد وجوديمان را به ما می نماياند.
کلمات کلیدی :
رویکرد ساختارگرایانه، خودآگاهی، دانش آموزان